Домашнє завдання для учнів 9-А класу на період з 27 по 30 квітня
мова
1. Вивчити конспект "Складні речення з різними видами зв'язку"
2. Виконати це завдання , надіслати на електронну пошту 30.04.
Завдання 1. Переписати речення, розставити розділові знаки, визначити вид зв'язку між кожною його частиною.
- Боротьба є умовою існування людини життя вмирає коли закінчуються прагнення, суперечки мрії.- Усі суперники вертіли гарячково коліщатами коли Андрійко вмить придавив свою метавку до землі черевом нап’яв тятиву руками аж у суставах хруснуло а наступної хвилини стріла влучила в середину круга.
- Коли поговориш з людиною по душах воно одразу щось там і зворухнеться серце не кам’яне!
- Сходив місяць, і було видно як над водою струмує прозорими пасомцями молоденький туман а в пущах зблискує дрібна ще недорідна роса.
- Нині кожен має бути людиною в людстві щоб кожним нервом відчувати його болі і тривоги нині кожен мусить почувати себе органічною часткою великого собору людської цивілізації щоб самовіддано тримати на собі його споруду.
- На струмені гусакові відлягло від серця і він вів гніздо, не підштовхуючи його лапами гніздо несло перед очима в бистру темінь і гусенятко не могло надивитися на свого зграбного тата.
Завдання 2 Придумати до схем речення.
1. [ ], і [ ], бо (...),тому що (...).
2. [ ] : [ ], ( яка...).
3. [ ], а [ ] - [ ].
Література
1. Виконати роботу за вісією творчістю Т.Шевченка на платформі На урок 0 13.30 29 квітня.
2. Прочитати роман-хроніку "Чорна рада" П. Куліша.
Комментарии
Отправить комментарий