Домашнє завдання для учнів 9-А класу на період з 27 по 30 квітня

мова

1. Вивчити конспект "Складні речення з різними видами зв'язку"
2. Виконати це завдання , надіслати на електронну пошту 30.04.
Завдання 1. Переписати речення, розставити розділові знаки, визначити вид зв'язку між кожною його частиною. 
- Боротьба є умовою існування людини життя вмирає коли закінчуються прагнення, суперечки  мрії.
- Усі суперники вертіли гарячково коліщатами коли Андрійко вмить придавив свою метавку до землі черевом нап’яв тятиву руками аж у суставах хруснуло а наступної хвилини стріла влучила в середину  круга.
- Коли поговориш з людиною по душах воно одразу щось там і зворухнеться серце не кам’яне!
 - Сходив місяць, і було видно як над водою струмує прозорими пасомцями молоденький туман а в пущах зблискує дрібна ще  недорідна роса.
- Нині кожен має бути людиною в людстві щоб кожним нервом відчувати  його болі і тривоги нині кожен мусить почувати себе органічною  часткою великого собору людської цивілізації щоб самовіддано тримати  на собі його споруду.
- На струмені гусакові відлягло від серця і він вів гніздо, не підштовхуючи його лапами гніздо несло перед очима в бистру темінь і гусенятко не могло надивитися на свого зграбного тата.
Завдання 2 Придумати до схем речення.
1.  [ ], і [ ], бо (...),тому що (...).
2.  [ ] : [ ], ( яка...).
3.  [ ], а [ ] - [ ].


Література

1. Виконати роботу за вісією творчістю Т.Шевченка на платформі На урок 0 13.30 29 квітня.
2. Прочитати роман-хроніку "Чорна рада" П. Куліша.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога